klantenservice bsxl

Klantenservice

Gemakkelijk en zorgeloos bestellen bij BSXL!

  • ✔ Deskundig advies van ons team
  • ✔ Snelle en betrouwbare levering
  • ✔ Uitstekende klantenservice
BouwStation XL

Retourneren

Eenvoudig en zorgeloos uw product terugsturen

Heeft u een product ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet of wilt u een ander product ruilen? Geen zorgen, ook dat kan geregeld worden. Voor een productruil klikt u hier.

Wilt u uw product retourneren? Geen probleem. U kunt eenvoudig en snel retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Het enige wat u hoeft te doen, is het invullen van de retouraanvraag op onze website. Dit helpt ons om uw retourzending soepel te laten verlopen en ervoor te zorgen dat u snel wordt geholpen. Hieronder kunt u het retourformulier invullen.

Retourproces

Eenvoudige stappen voor een soepele retourzending

Check de retourvoorwaarden

  • Binnen 14 dagen na levering dient u bij ons het retourverzoek in.
  • De producten moeten in de originele, schone en onbeschadigde verpakking zitten.
  • De producten mogen niet gemonteerd of geïnstalleerd zijn geweest en moeten compleet zijn, inclusief losse onderdelen.
  • Als u ervoor kiest om de items zelf terug te brengen, dan is dit enkel mogelijk in ons magazijn in Roosendaal binnen de openingstijden.
  • Wij controleren uw retourzending.
  • Kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag naar u overgemaakt.

Meld je retour aan

Je kan een melding maken op deze pagina door middel van het formulier die boven aan de pagina staat.

Maak je retourzending gereed

Laat u de retourzending afhalen? Zet de zending dan klaar voor de transporteur. Heeft u ervoor gekozen om het product zelf te retourneren? Breng het product dan terug in ons magazijn in Roosendaal.

Terugbetaling

Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product naar u overgemaakt. Dit wordt verrekend met de retourkosten.

Schade, verkeerd product of missend product

Heeft u het verkeerde product ontvangen, mist u een product of is een product beschadigd? Wat vervelend, onze excuses. Wij vragen u om het serviceformulier in te vullen.

Bekijk hier onze volledige algemene voorwaarden.