klantenservice bsxl

Klantenservice

Gemakkelijk en zorgeloos bestellen bij BSXL!

  • ✔ Deskundig advies van ons team
  • ✔ Snelle en betrouwbare levering
  • ✔ Uitstekende klantenservice
BouwStation XL
Ruilen

Eenvoudig en zorgeloos uw product omruilen

Heeft u een product ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet of wilt u het retourneren? Geen zorgen, ook dat kan geregeld worden. Voor een retouraanvraag klikt u hier.

Wilt u uw product ruilen? Geen probleem. U kunt eenvoudig en snel ruilen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Het enige wat u hoeft te doen, is het invullen van de ruilaanvraag op onze website. Dit helpt ons om uw ruiling soepel te laten verlopen en ervoor te zorgen dat u snel wordt geholpen. Hieronder kunt u het ruilformulier invullen.

Ruilproces

Eenvoudige stappen voor een soepele ruilzending

Check de ruilvoorwaarden

  • Binnen 14 dagen na levering dient u bij ons het ruilverzoek in.
  • De producten moeten in de originele, schone en onbeschadigde verpakking zitten.
  • De producten mogen niet gemonteerd of ge├»nstalleerd zijn geweest en moeten compleet zijn, inclusief losse onderdelen.
  • Als u ervoor kiest om de items zelf terug te brengen, dan is dit enkel mogelijk in ons magazijn in Roosendaal binnen de openingstijden.
  • Wij controleren uw ruilzending.
  • Kosten voor de ruilzending zijn voor eigen rekening.
  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geruilde product wordt het aankoopbedrag naar u overgemaakt.

Meld je ruil aan

Je kan een melding maken op deze pagina door middel van het formulier die boven aan de pagina staat.

Maak je ruilzending gereed

Laat u de ruilzending afhalen? Zet de zending dan klaar voor de transporteur. Heeft u ervoor gekozen om het product zelf te ruilen? Breng het product dan terug in ons magazijn in Roosendaal.

Terugbetaling

Na ontvangst en goedkeuring van het geruilde product wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen naar u overgemaakt, onder aftrek van de ruilkosten. Als het nieuwe product goedkoper is, ontvangt u het verschil terug. Is het duurder, dan betaalt u het verschil bij.

Schade, verkeerd product of missend product

Heeft u het verkeerde product ontvangen, mist u een product of is een product beschadigd? Wat vervelend, onze excuses. Wij vragen u om het serviceformulier in te vullen.

Bekijk hier onze volledige algemene voorwaarden